_______________________________________________________________
Znane nam i lubiane MINI Cooper S
Samochód seryjny, poza wydechem.
Seria: 165,4 KM i 268,5 Nm
Mod: 194,4 KM i 317,3 Nm
Przysrost: 29 KM i 48,8 Nm
_______________________________________________________________
Znane nam i lubiane MINI Cooper S
Samochód seryjny, poza wydechem.
Seria: 165,4 KM i 268,5 Nm
Mod: 194,4 KM i 317,3 Nm
Przysrost: 29 KM i 48,8 Nm
_______________________________________________________________
Samochód przyjechał do nas tym samochodem na chiptuning oraz usunięcie filtra DPF oraz zaślepienie zaworu EGR.
Zawsze przed przystąpieniem do prac weryfikujemy czy samochód nadaje sie do jakichkolwiek modyfikacji. W tym przypadku uszkodzone było koło zamachowe w takim stopniu że autem nie dało się normalnie jeździć, a co dopiero je modyfikować. Ponadto w Peugeocie umarł przepływomierz, a kolektor ssacy był po prostu połamany.
Postanowiliśmy zmierzyć moc auta - 51,8 KM oraz 124,8 Nm. SZOK!
Wymienilismy koło zamachowe, przepływomierz oraz kolektor ssący. Zaslepilismy EGR, czyszcząc układ dolotowy, oraz zregenerowaliśmy DPF (został w aucie i obecnie działa prawidłowo).
Po tych manewrach na hamowni ukazał się wynik 124,1 KM oraz 319,4 Nm. Przybyło 72,3 KM oraz 194,6 Nm. Auto zaczęło normalnie jeździć ale niestety w górnym zakresie obrotów auto przyśpiesza nie jednostajnie co widać na wykresie. Dodatkowo strasznie spada w nim moment obrotowy.
Diagnoza - problemy z układem paliwowym.
Ciąg dalszy naszych prac przy tym aucię nastąpi :)
_______________________________________________________________
W tym aucie dokonaliśmy jedynie zmiany kółka kompresora na mniejsze o 17%.
Wynik przed: 179,7 KM 225,7 Nm
Wynik po: 189,9 KM 237,1 Nm
c.d.n
_______________________________________________________________
Kolejne MINI po naszych modach.
Tym razem MINI Cooper S R53 po kilku modyfikacjach mechanicznych, które dzielnie pilotowaliśmy. Jego moc to 197,8 KM oraz 241,2 Nm.
Zrobiliśmy program i ukazało nam się 213,2 Km oraz 258,6 Nm. To nie koniec modyfikacji - auto było zalane nieodpowiendim paliwem więc czeka nas kolejne strojenie i spokojnie złamiemy barierę 220 KM.
_______________________________________________________________
Seria zmierzona to 92,3Km i 135,4 Nm
Po naszym programie uzyskaliśmy 110,2 KM i 138,3 Nm
Pozytywnie przebiega krzywa momentu i mimo jego nieznacznego wzrostu to różnica jest odczuwalna i auto aż rwie się do jazdy.
Serdecznie zapraszamy.
_______________________________________________________________
Opel Astra H 1.9 150 KM
Seria 151,3 KM i 337,5 Nm
Po naszym programie 180,7 KM i 385,1 Nm
Przyrost mocy: 29,4 KM i 47,6 Nm
teraz Astrą jeździ się znacznie przyjemniej.
Serdecznie zapraszamy.
_______________________________________________________________
BMW 525d E61 z 2005 roku
Seria zmierzona to 171,8 KM i 380,7 Nm.
Na życzenie klienta usunęliśmy mechanicznie i elektronicznie DPF. Po tej operacji hamownia pokazała nam 186,7 KM i 412,1 Nm. Dodatkowo zrobiliśmy nasz program i wynik finalny to 221,6 KM i 480,6 Nm.
Szybki zabieg i mamy dodatkowe 49,8 KM i 99,9 Nm.
_______________________________________________________________
BMW X3 x20d F25 184 KM
BMW X3 x20d.
Ten samochód przyjechał do nas na lawecie z uszkodzonym wtryskiwaczem, który uszkodził turbospręzarkę, a olej z niej całkowicie zapchał filtr DPF.
Regeneracja turbo, DPF i wtryskiwaczy sprawiła że auto zaczęło odpalać. Przy okazji zrobiliśmy soft, który w stosunku do serii znacznie podniósł moc auta.
MOD: 229,3 KM i 443,6 Nm
_______________________________________________________________
Saab 9-3 1.9 120 KM
Saab 9-3 1.9 120 KM
Lekki program pozwolił nam na lekki wzrost mocy w samochodzie. W aucie jest nadal seryjny filtr DPF z przebiegiem ponad 300 tyś. km :)
Seria: 121,4 KM i 304 Nm
Mod: 141,9 KM i 331,9 Nm
Przyrost: 20,5 KM i 27,9 Nm
_______________________________________________________________
MINI Cooper S R56 174KM
Tym razem nasze firmowe MINI. W samochodzie jest zamontowany wydech HKS oraz dowpipe S-performance. Oczywiście wystroiliśmy ten samochód na 224,1 KM oraz 316,4 Nm.
Samochód jest obecnie do sprzedania: http://allegro.pl/show_item.php?item=6819109826
_______________________________________________________________
MINI Cooper S R56 174KM
_______________________________________________________________
MINI Cooper S 163KM
Auto przyjechał do nas po modyfikacji układu wydechowego i po pomiarze wyszło 178,7 KM i 216,4 Nm. Zaskakująco dobrze jak na serie z wydechem.
Z racji iż projekt jest rozwojowy nie robiliśmy jeszcze programu w tym aucie, a jedynie założyliśmy małe kółko kompresora (miejsze o 17%).
Efekt jaki uzyskalismy zaskoczył nas. Wynik to: 197 KM i 241,5 Nm.
To dopiero poczatek. W przyszłości klient planuje założyć duży intercooler i na końcu, jako wisienka na torcie wykonamy strojenie.
Serdecznie zapraszamy.
_______________________________________________________________
BMW 320d e90
Seria wyszła bardzo słabo więc zaczeliśmy sprawdzać problemy auta. Tkwiły one w wyciągniętym łańcuchu rozrządu.
Po wymianie kompletnego rozrządu przystąpiliśmy do chiptuningu.
Wynik: 196,3 KM i 423,1 Nm jest dla nas zadowalający, tym bardziej że auto posiada filtr DPF.
Przyros mocy: +50,6 KM i +102,1 Nm
MINI Cooper S
Oddajemy kolejne zmodyfikowane MINI.
Seryjne MINI Cooper S po naszej modyfikacji mapy silnika wylegitymowało się mocą 201,5 KM i 331,8 Nm.