Ta strona wykorzystuje pliki Cookies do poprawnego działania.
  •  /+48/ 665 885 775
  •    
  •  biuro@4racing.pl
Realizacje

_______________________________________________________________
 
MINI Cooper S R53 164KM

Znane nam i lubiane MINI Cooper S

 

Samochód seryjny, poza wydechem. 

Seria: 165,4 KM i 268,5 Nm
Mod: 194,4 KM i 317,3 Nm

Przysrost: 29 KM i 48,8 Nm


_______________________________________________________________
 
MINI Cooper S R56 174 KM

Znane nam i lubiane MINI Cooper S

 

Samochód seryjny, poza wydechem. 

Seria: 165,4 KM i 268,5 Nm
Mod: 194,4 KM i 317,3 Nm

Przysrost: 29 KM i 48,8 Nm


_______________________________________________________________
 
Peugeot 307 2.0 HDi 136KM

Samochód przyjechał do nas tym samochodem na chiptuning oraz usunięcie filtra DPF oraz zaślepienie zaworu EGR.

Zawsze przed przystąpieniem do prac weryfikujemy czy samochód nadaje sie do jakichkolwiek modyfikacji. W tym przypadku uszkodzone było koło zamachowe w takim stopniu że autem nie dało się normalnie jeździć, a co dopiero je modyfikować. Ponadto w Peugeocie umarł przepływomierz, a kolektor ssacy był po prostu połamany. 

Postanowiliśmy zmierzyć moc auta - 51,8 KM oraz 124,8 Nm. SZOK! 

Wymienilismy koło zamachowe, przepływomierz oraz kolektor ssący. Zaslepilismy EGR, czyszcząc układ dolotowy, oraz zregenerowaliśmy DPF (został w aucie i obecnie działa prawidłowo). 

Po tych manewrach na hamowni ukazał się wynik 124,1 KM oraz 319,4 Nm. Przybyło 72,3 KM oraz 194,6 Nm. Auto zaczęło normalnie jeździć ale niestety w górnym zakresie obrotów auto przyśpiesza nie jednostajnie co widać na wykresie. Dodatkowo strasznie spada w nim moment obrotowy.
Diagnoza - problemy z układem paliwowym.

Ciąg dalszy naszych prac przy tym aucię nastąpi :)


_______________________________________________________________
 
MINI Cooper S R53 163 KM

W tym aucie dokonaliśmy jedynie zmiany kółka kompresora na mniejsze o 17%. 

Wynik przed: 179,7 KM 225,7 Nm

Wynik po: 189,9 KM 237,1 Nm

 

c.d.n


_______________________________________________________________
 
MINI Cooper S R53 163 KM

Kolejne MINI po naszych modach.
Tym razem MINI Cooper S R53 po kilku modyfikacjach mechanicznych, które dzielnie pilotowaliśmy. Jego moc to 197,8 KM oraz 241,2 Nm.
Zrobiliśmy program i ukazało nam się 213,2 Km oraz 258,6 Nm. To nie koniec modyfikacji - auto było zalane nieodpowiendim paliwem więc czeka nas kolejne strojenie i spokojnie złamiemy barierę 220 KM.




_______________________________________________________________
 
MINI ONE r50 90KM

Seria zmierzona to 92,3Km i 135,4 Nm
Po naszym programie uzyskaliśmy 110,2 KM i 138,3 Nm

Pozytywnie przebiega krzywa momentu i mimo jego nieznacznego wzrostu to różnica jest odczuwalna i auto aż rwie się do jazdy.

Serdecznie zapraszamy.





_______________________________________________________________

Opel Astra H 1.9 150 KM

Seria 151,3 KM i 337,5 Nm
Po naszym programie 180,7 KM i 385,1 Nm

Przyrost mocy: 29,4 KM i 47,6 Nm

teraz Astrą jeździ się znacznie przyjemniej.

Serdecznie zapraszamy.




_______________________________________________________________

BMW 525d E61 z 2005 roku

Seria zmierzona to 171,8 KM i 380,7 Nm.
Na życzenie klienta usunęliśmy mechanicznie i elektronicznie DPF. Po tej operacji hamownia pokazała nam 186,7 KM i 412,1 Nm. Dodatkowo zrobiliśmy nasz program i wynik finalny to 221,6 KM i 480,6 Nm. 
Szybki zabieg i mamy dodatkowe 49,8 KM i 99,9 Nm. 


_______________________________________________________________

BMW X3 x20d F25 184 KM

BMW X3 x20d. 

Ten samochód przyjechał do nas na lawecie z uszkodzonym wtryskiwaczem, który uszkodził turbospręzarkę, a olej z niej całkowicie zapchał filtr DPF. 

Regeneracja turbo, DPF i wtryskiwaczy sprawiła że auto zaczęło odpalać. Przy okazji zrobiliśmy soft, który w stosunku do serii znacznie podniósł moc auta. 

MOD: 229,3 KM i 443,6 Nm


_______________________________________________________________

Saab 9-3 1.9 120 KM

Saab 9-3 1.9 120 KM

Lekki program pozwolił nam na lekki wzrost mocy w samochodzie. W aucie jest nadal seryjny filtr DPF z przebiegiem ponad 300 tyś. km :) 

 

Seria: 121,4 KM i 304 Nm
Mod: 141,9 KM i 331,9 Nm
Przyrost: 20,5 KM i 27,9 Nm


_______________________________________________________________

MINI Cooper S R56 174KM
 
 

Tym razem nasze firmowe MINI. W samochodzie jest zamontowany wydech HKS oraz dowpipe S-performance. Oczywiście wystroiliśmy ten samochód na 224,1 KM oraz 316,4 Nm. 

Samochód jest obecnie do sprzedania: http://allegro.pl/show_item.php?item=6819109826


_______________________________________________________________

MINI Cooper S R56 174KM
MINI Cooper S R56
Auto przyjechało do nas z szarpaniem i pomimo zrobionego wcześniej programu, niewystarczającym zapasem mocy.
Pierwszą czynnością było wgranie seryjnego programu i pomiar mocy.
Seria pokazała nam zaskakująco słaby wynik 103 KM i 177,4 Nm.
Znaleźliśmy usterkę - nagar na zaworach ssących - standardowa przypadłość w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Po usunięciu usterki wykonaliśmy pomiar. Wynik to 188,8 KM i 267,5 Nm
Na koniec nasz program i auto ma już 216,1 KM i 334,7 Nm.
 
Przyrost: +113,1 KM oraz 157,3 Nm
 
Zapraszamy!




_______________________________________________________________

MINI Cooper S 163KM

Auto przyjechał do nas po modyfikacji układu wydechowego i po pomiarze wyszło 178,7 KM i 216,4 Nm. Zaskakująco dobrze jak na serie z wydechem. 

Z racji iż projekt jest rozwojowy nie robiliśmy jeszcze programu w tym aucie, a jedynie założyliśmy małe kółko kompresora (miejsze o 17%). 

Efekt jaki uzyskalismy zaskoczył nas. Wynik to: 197 KM i 241,5 Nm.
To dopiero poczatek. W przyszłości klient planuje założyć duży intercooler i na końcu, jako wisienka na torcie wykonamy strojenie.  

Serdecznie zapraszamy.




_______________________________________________________________

BMW 320d e90

Seria wyszła bardzo słabo więc zaczeliśmy sprawdzać problemy auta. Tkwiły one w wyciągniętym łańcuchu rozrządu.
Po wymianie kompletnego rozrządu przystąpiliśmy do chiptuningu.
Wynik: 196,3 KM i 423,1 Nm jest dla nas zadowalający, tym bardziej że auto posiada filtr DPF.
Przyros mocy: +50,6 KM i +102,1 Nm



_______________________________________________________________

MINI Cooper S

Oddajemy kolejne zmodyfikowane MINI. 

Seryjne MINI Cooper S po naszej modyfikacji mapy silnika wylegitymowało się mocą 201,5 KM i 331,8 Nm. 

4RACING - KIM JESTEŚMY?
4RACING.pl to serwis należący do firmy MK-AUTO. Powstaliśmy w 2007 roku i od tamtej pory zyskalismy spore uznane wśród naszych klientów. Poczatkowo zajmowalismy się sprzedażą części zamiennych do samochodów osobowych by już w 2008 roku...
DANE TELEADRESOWE

4RACING.pl
ul. Jasna 8
05-090 Raszyn

Tel: /+48/ 665 885 775
Mail: biuro@4racing.pl

Pn - Pt: 8:00 - 17:00

Copyright 2017 4RACING.PL. All rights reserved.
Kreacja: Agencja DM